קניות מחו“ל באינטרנט

כאשר השימוש המסחרי באינטרנט החל להיכנס לחיינו. קיבלנו את נושא הרכישות המקוונות בספקנות גדולה. הנושא העלה שאלות הקשורות לאבטחה ופרטיות ויחד עם שיקולי הצרכנים אשר היו רגילים לראות באופן פיזי את הסחורות. אך בסופו של דבר כל הבעיות קיבלו פתרון וקהל הצרכנים התרגל לבצע קניות באינטרנט וליהנות מיתרונותיו הרבים. אך השינוי לא הסתיים בזאת, הוא הרחיק לכת הרבה יותר. האינטרנט גם סייע לנו להתגבר על חסמים גיאוגראפיים והפך את אתרי האינטרנט בחו“ל לנגישים וזמינים לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום – כך נפתחה הדרך לקניות מחו“ל באינטרנט.

קניות מחו“ל באינטרנט פתחו בפני הצרכן הישראלי אפשרויות רבות. כל אחד יכול לקבל גישה לשוק ענק עם מבחר גדול של מוצרים כפי שמעולם לא ראינו. הספקים הרבים והיצע הסחורות, כמו גם עלויות הייצור הזולות במדינות כמו סין, מאפשרים לצרכן הישראלי לקבל סחורות במחירים זולים במיוחד.

באמת שניתן להשיג הכל באתרי הקניות בחו“ל. ישנם אתרים רבים המציעים סחורות מגוונות. חלקם של האתרים הם אתרים גדולים המכילים מוצרים מאלפי ספקים המחולקים לקטגוריות. באתרים אלו תוכלו להשיג הכל, החל מבגדים לתינוק ועד מצלמות אבטחה. לעומתם ישנם אתרים אחרים אשר בחרו להתמחות בנישות מסוימות, כמו למשל טלפונים סלולריים או תכשיטים.

האתרים בחו“ל מחכים לצרכן הישראלי

קניות מחו“ל באינטרנט הפכו לדבר מקובל מאוד בקרב שוק הצרכנים הישראלי. רבים מאתרי האינטרנט בחו“ל נערכו בהתאם על מנת לספק שירות טוב לצרכן הישראלי וחלק מהאתרים תורגמו לעברית. הצרכן הישראלי יכול לבצע קניות מחו“ל באינטרנט, אפילו מאתרים בסין, וליהנות מממשק משתמש בעברית. אפילו את הסכום לתשלום תוכלו לקבל בשקלים.

האתרים בחו“ל בהחלט מאפשרים לכם ליהנות מהיצע רב של סחורות ומחירים מנצחים. אך יש להם גם חיסרון. כאשר עושים קניות מחו“ל באינטרנט יש להמתין למשלוח. כל עוד לא שילמתם תוספת עבור משלוח אקספרס, דבר המייקר את הרכישה, תאלצו לחכות זמן ממושך עד שתקבלו את הסחורות, בין חודש לשלושה חודשים. עבור רוב האנשים זוהי אינה בעיה, ניתן לתכנן את הרכישות מראש ולחכות בסבלנות. למשל בחודשי יולי-אוגוסט החמים ניתן לעשות רכישה של בגדי חורף במבצע והם יגיעו בדיוק בזמן.