איך קונים בגדים באינטרנט מחו“ל

כולם רוצים לחסוך בכסף כאשר הם עושים את קניות הבגדים לעצמם ולמשפחה, כמו גם בכל קנייה אחרת. רכישת בגדים באינטרנט מחו“ל מאפשרת לכם לחסוך כסף. אתם יכולים לרכוש סחורות ישירות מארצות הייצור בהן המחירים נמוכים, ובזכות הייבוא האישי לחסוך לעצמכם את כל פערי התיווך שגורמים למוצר להפוך ליקר. אבל איך עושים זאת נכון? איך קונים בגדים באינטרנט מחו“ל מבלי לבזבז זמן יקר ובלי יותר מידי כאב ראש? להלן מדריך קצר לרכישת בגדים באינטרנט.

איך קונים בגדים באינטרנט מחו“ל

לקנות בגדים אונליין מחו”ל – המדריך המלא!

  1. דעו מה אתם מחפשים – אתרי האינטרנט מציעים מגוון וזה יכול לגרום לכם להתבלבל. תחפשו חולצה ופתאום יציעו לכם נעליים תואמות. ההיצע הוא ענק וזה אף פעם לא יגמר. על מנת לא להסתבך חשוב שבטרם תיגשו לערוך את הקניות תהיו ממוקדים במה שאתם באמת צריכים, הכינו רשימה מראש.
  2. שימו דגש על האיכות – אחת הבעיות ברכישת בגדים באינטרנט מחו“ל היא זיהוי רמת האיכות של הבגד. אתם לא יכולים לבחון את המוצרים באופן פיזי אלא רק להתרשם מהתמונות. מסיבה זו מומלץ להעדיף את המותגים המוכרים. במקרה של רכישות ממפעלים, חשוב לבדוק שיש לספק ביקורות והמלצות חיוביות מלקוחות אשר קנו בעבר.
  3. מידות – כאשר מדובר ברכישת בגדים באינטרנט, תמיד קיימת הבעיה שלא ניתן למדוד ולהיות בטוחים שהבגדים מתאימים מבחינת המידה. באתרים מסוימים מציגים מידות בסנטימטרים, כך אתם יכולים למדוד את הבגדים שיש לכם בבית,ואתם יודעים שהם מתאימים עבורכם, ולהזמין בדיוק את אותן המידות. אם אתם מזמינים מאתרים סיניים, שימו לב שסימולי המידות באותיות מותאמות לקהל הסיני ובדרך כלל תצטרכו מידה אחת יותר גדולה ממה שאתם רגילים. כלומר אם התרגלתם לקניות מדיום, יתכן ותצטרכו לקנות לארג‘.

אם רכשתם בגדים באינטרנט מחו“ל בעבר והיה לכם ניסיון טוב עם הספק, מומלץ להמשיך לרכוש מאותם הספקים אשר נתנו לכם מוצר איכותי ושירות טוב בעבר. בוודאי יש להם מגוון של סחורות ותמיד ישנם דברים חדשים.

קניית בגדים באינטרנט מאתרים מקומיים

קניית בגדים באינטרנט אולי  מאפשרת לכם גישה למבחר בגדים שלא תמצאו בנקודות המכירה ובטח שלא במחיר שכזה. ניתן לבצע קניות בגדים באינטרנט מחו“ל, אך ישנם גם אתרים מקומיים המספקים את הסחורות, כמו אתר זול פה. לאתר זול פה ישנו יתרון מול המתחרים הסיניים, במידה והמידה לא מתאימה ניתן בקלות להחליף את הפריט למידה אחרת; דבר שלא ניתן לעשות כאשר רוכשים בגדים מסין.

ואם כבר קונים בגדים באינטרנט, אל תשכחו להוסיף גם קצת אקססוריז כמו  נעליים, חגורות, ארנקים ותכשיטים. הכל תוכלו למצוא באינטרנט.