שאלות ותשובות

כל המוצרים נשלחים ישירות מהמחסן שלנו בהונג קונג לנקודות חלוקה בפריסה ארצית בישראל.

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, תקבלו אימייל עם מספר ההזמנה, קבלה עבור הרכישה ולינק למעקב אחר התקדמות המשלוח. מידע לגבי מיקום החבילה יהיה זמין לאחר כשבועיים וחצי מיום ההזמנה, זהו הזמן שבו יקח לחבילה לעבור את הליך המכס בהונג קונג והפרטים לגביה יהיו זמינים אונליין באמצעות מספר המעקב.

אחת החששות המלוות רכישה מחו”ל היא הצורך להגיע לסניף דואר מסוים, עם שעות פתיחה לא גמישות, שלעיתים אינו נמצא במרחק סביר מהלקוח ושבו במרבית המקרים מחכה ללקוח תור ארוך ועמוס. בכדי להתגבר על בעיה זו ולשפר את חווית הקנייה של לקוחותינו יצרנו רשת של מאות נקודות איסוף בכל רחבי הארץ! מדובר ברשימה ארוכה של בתי עסק בפריסה ארצית אשר יקבלו עבורכם את החבילה ומהם יתבצע האיסוף. אין צורך לקחת מספר, לחכות בתור ולבזבז זמן יקר.

כאשר החבילה מגיעה לישראל תקבלו הודעת אסמס לטלפון הנייד שהוזן בעת ביצוע ההזמנה, בה תתבקשו לאשר את נקודת האיסוף, אשר נבחרת בהתאם לכתובת המשלוח שסופקה בהזמנה.
כאשר החבילה תגיע לנקודת האיסוף תקבלו הודעת אסמס נוספת וכל שנותר לעשות זה לאסוף את החבילה וליהנות מהרכש החדש!

כן! – נקודות האיסוף שלנו פרוסות בכל חלקי הארץ, אלו כל נקודות החלוקה, תחת מיקומים:
https://www.e-post.co.il/

אנחנו מתחייבים לספק את ההזמנה בתוך כ–15-20 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה (לא כולל את יום ההזמנה), להוציא מקרים חריגים, מועדי ישראל וחגים סינים.

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

כמובן. החבילה שהזמנת תימסר בהצגת הקוד הסודי שקיבלת, אותו תוכלי להעביר למי שתרצי על מנת שיאסוף בשמך את החבילה.

 

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם ברוב סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטאפ.

עדיין מבצעים את ההזמנה באתר, בוחרים את הפריטים, מגיעים לעמוד פרטים אישים, יוצרים ססמא לחשבון, ואז שולחים את ההזמנה.

אנחנו מקבלים את ההזמנה, ואתם מקבלים מספר הזמנה מצד ימין למעלה, אותו צריך להציג לנציג בוואטאפ לאישור לאחר העברה בנקאית.

מדיניות החברה היא תקשורת מתועדת בכתב, בצורה זו אנו יכולים לספק ללקוחות שלנו את התשובות המקצועיות והמדוייקות ביותר. בנוסף, תקשורת בכתב מאפשרת מעקב הדדי של הלקוח ושלנו אחר ההתכתבות. 

לעיתים, לחלק מהמוצרים ובעיקר ביגוד והלבשה, המידות הינן אסיתיות ועל כן, זולפה תשלח מידה יותר גדולה.

זו לא טעות, אלא החלטה שלקחה החברה.

הקונספט הייחודי של החנות המקוונת שלנו לא כולל חנויות פיזיות בישראל, זאת בכדי לצמצם ככל האפשר את העלות עבור הלקוח, שכך אינו צריך לשלם גם עבור שכירות אולם תצוגה, סוכנים, ארנונה, מיסוי וכו’.

אם ישנה בעיה עם מוצר שהוזמן דרכנו והגיע תקול/שבור אנו מבטיחים לקחת לאחריות! לכן, כל מוצר מגיע עם אחריות אוטומטית של 14 ימים, בהם ניתן להחזירו ובהתאם לתנאי התקנן ועמוד המשלוחים שלנו: 
https://zolpo.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%97%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%aa

כדי להחזיר מוצר תחת אחריות זו יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימים מקבלת המוצר, מומלץ להצטייד במספר הזמנה כדי שנוכל לאתר את ההזמנה במערכת. לאחר קבלת אישור מצוות זול פה להחזיר את המוצר, יש לשלוח אותו חזרה באמצעות דואר רשום (עם מספר מעקב) לכתובת בהונג קונג.

אנחנו מיבאיים סחורה ברמה גבוהה ביותר AAA+
וחשוב לציין שלא כל המוצרים באתר מקוריים אנחנו עובדים עם ספקים סינים, מוכרים רק איכות קלאס.
ולכן חלק מהמוצרים מחירם יהיה נמוך מהרגיל.
חשוב לציין שאנחנו בצוות זולפה דואגים לכל מוצר לפני מהיציאה מהמחסנים שלנו כדי לוודא שכל לקוח מקבל את הטוב ביותר.

התשלום מתבצע בשקלים כפי שמוצג באתר, ללא המרות למטבעות זרים או עמלות. ניתן לבצע את התשלום באמצעות:

  1. כרטיס אשראי – אנו מכבדים את רב סוגי כרטיסי האשראי כולל כרטיסי ויזה נטענים, למעט אמריקן אקספרס ודיינרס.
  2. חשבון פייפאל – דרך נוחה ויעילה לתשלומים באינטרנט. הזמנה באמצעות פייפאל מעניקה לכם אחריות נוספת על הרכישה בשל הגנת הצרכן שמפעילה חברת פייפאל.

ניתן לבצע את התשלום בקלות דרך האתר אך במידת הצורך תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לביצוע הזמנה טלפונית.

ההזמנה נשלחה כחבילה המוגדרת במכס כיבוא אישי. על טיבין, ביבוא אישי, בעלות פחותה מ-75 דולר יש פטור ממע”מ וממכס.

הזמנות בעלות גבוהה יותר מ-75 דולר יופרדו למספר חבילות, בהתאם להסכמה ואישור הלקוח לפני הוצאת החבילות למשלוח.

בנוסף, בכדי שתיהיו בטוחים לחלוטין בהזמנה שלכם, במידה וחבילה נתקעת במכס אנו מתחייבים לקחת אחריות על הטיפול והשחרור מהמכס!

בוודאי! – אנחנו שמחים ליצור הנחות והזמנות של מוצרים לפי דרישה לגופי ממשלה גדולים, ועדי עובדים, קבוצות מאורגנות ועוד.

שאלה מצויינת! – ישנם אתרים זרים אשר ניתן להזמין דרכם מוצרים באופן דומה, אולם, לרוב אין בהם מענה אנושי או שירות לקוחות ראוי והפנייה היא לרוב באנגלית, כאשר זו אינה שפת האם של שני הצדדים. כמו כן, במרבית המקרים חברות אלו אינן בקיאות בחוקי המכס היחודיים לישראל ואינן יכולות להעניק ללקוח מידע מספק.

בזול פה, אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים מצויינים, במחירים שווים לכל כיס יחד עם שירות לקוחות בישראל, כך שההזמנה מבוצעת באתר שלנו בעברית ובירורים נעשים בקלות בצ’אט מול צוות ישראלי בעברית. אנו לא רק מספקים פלטפורמה להזמנה אלא גם נותנים מענה ושירות לקוחות לפני ביצוע ההזמנה ואחריה.

דרך האתר ניתן להזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

אנו מקווים שהצלחנו לענות על שאלותיכם! לכל שאלה נוספת אל תהססו ליצור עימנו קשר, אנו נשמח לסייע.

קנייה נעימה,

צוות זול פה.

הנחת הכמות תקפה בהזמנת רוב המוצרים באתר, עם זאת, מוצרים מסויימים, בעיקר מוצרים כבדים או גדולים, ייתכן שלא ישתתפו בהנחת הכמות, לדוגמה: ברזים, גופי תאורה ומוצרים דומים. זולפה שומרים לעצמם את הזכות לא להעניק את הנחת הכמות עבור מוצרים מסויימים, תוכלו לבדוק את הנחת הכמות בקלות בעמוד העגלה. 

אנחנו מתאימים את המידות לישראל, יש להזמין את אותה המידה כמו שרוכשים בישראל ואין צורך להזמין מידה יותר גדולה.
אנחנו אוטומית מתאימים את המידה שולחים מידה יותר גדולה במידת הצורך, שלא יהיה קטן.

שימו לב שאין ביכולתכם לקנות באתר ללא פתיחת חשבון והזנת ססמא.

לכן, יש לפתוח חשבון באתר. אם כתובת האימייל שלכם לא מזוהה במערכת, תצטרכו להירשם בכדי לרכוש שוב..
שכחתם את הסיסמה?
הקישור “שכחת את הסיסמה” שנמצא במסך ההתחברות, יאפשר לכם לקבל אימייל עם קישור לשינוי הסיסמה. יכול להיות שייקח לכם כמה דקות לקבל מייל זה, אבל הוא יגיע .

 .שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט SSL חד משמעית – כן! האתר עומד בתקן האבטחה המחוייב על פי החוק, פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר.


למה כדאי לי להזמין מזול פה?

שאלה מצויינת! – ישנם אתרים זרים אשר ניתן להזמין דרכם מוצרים באופן דומה, אולם, לרוב אין בהם מענה אנושי או שירות לקוחות ראוי והפנייה היא לרוב באנגלית, כאשר זו אינה שפת האם של שני הצדדים. כמו כן, במרבית המקרים חברות אלו אינן בקיאות בחוקי המכס היחודיים לישראל ואינן יכולות להעניק ללקוח מידע מספק.

בזול פה, אנו מציעים מגוון רחב של מוצרי ם מצויינים, במחירים שווים לכל כיס יחד עם שירות לקוחות בישראל, כך שההזמנה מבוצעת באתר שלנו בעברית ובירורים נעשים בקלות, בצ’אט או בוואטסאפ, מול צוות ישראלי בעברית. אנו לא רק מספקים פלטפורמה להזמנה אלא גם נותנים מענה ושירות לקוחות לפני ביצוע ההזמנה ואחריה.

מאיפה נשלחים המוצרים?
כל המוצרים נשלחים ישירות מהמחסן שלנו בהונג קונג לנקודות חלוקה בפריסה ארצית בישראל.

איך מתבצע המשלוח?
לאחר ביצוע ההזמנה באתר, תקבלו אימייל עם מספר ההזמנה, קבלה עבור הרכישה ולינק למעקב אחר התקדמות המשלוח. בזמן ההמתנה, תוכלו להיכנס ללינק ולעקוב אחר התקדמות המשלוח בכל עת ומכל מקום.

אחת החששות המלוות רכישה מחו”ל היא הצורך להגיע לסניף דואר מסוים, עם שעות פתיחה לא גמישות, שלעיתים אינו נמצא במרחק סביר מהלקוח ושבו במרבית המקרים מחכה ללקוח תור ארוך ועמוס. בכדי להתגבר על בעיה זו ולשפר את חווית הקנייה של לקוחותינו יצרנו רשת של מאות נקודות איסוף בכל רחבי הארץ! מדובר ברשימה ארוכה של בתי עסק בפריסה ארצית אשר יקבלו עבורכם את החבילה ומהם יתבצע האיסוף. אין צורך לקחת מספר, לחכות בתור ולבזבז זמן יקר.

כאשר החבילה מגיעה לישראל תקבלו הודעת אסמס לטלפון הנייד שהוזן בעת ביצוע ההזמנה, בה תתבקשו לאשר את נקודת האיסוף, אשר נבחרת בהתאם לכתובת המשלוח שסופקה בהזמנה.
כאשר החבילה תגיע לנקודת האיסוף תקבלו הודעת אסמס נוספת וכל שנותר לעשות זה לאסוף את החבילה וליהנות מהרכש החדש!

האם יש משלוחים לכל הארץ?
כן! – נקודות האיסוף שלנו פרוסות בכל חלקי הארץ, כולל מושבים וקיבוצים. מומלץ לבדוק את נקודת החלוקה באתר של חברת המשלוחים:
www.e-post.co.il

האם ישנה חנות בארץ? האם אפשר לאסוף את המוצר?
הקונספט הייחודי של החנות המקוונת שלנו לא כולל חנויות פיזיות בישראל, זאת בכדי לצמצם ככל האפשר את העלות עבור הלקוח, שכך אינו צריך לשלם גם עבור שכירות אולם תצוגה, סוכנים, ארנונה, מיסוי וכו’.

האם יש אחריות על המוצרים?
אם ישנה בעיה עם מוצר שהוזמן דרכנו אנו מבטיחים לקחת לאחריות! לכן, כל מוצר מגיע עם אחריות אוטומטית של 14 ימים, בהם ניתן להחזירו ולקבל החזר כספי מלא, ללא הפתעות, שאלות מיותרות או עמלות.

כדי להחזיר מוצר תחת אחריות זו יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימים מקבלת המוצר, מומלץ להצטייד במספר הזמנה כדי שנוכל לאתר את ההזמנה במערכת. לאחר קבלת אישור מצוות זול פה להחזיר את המוצר, יש לשלוח אותו חזרה באמצעות דואר רשום (עם מספר מעקב) לכתובת בהונג קונג.
ראוי לציין שמוצרי הגיינה, הלבשה תחתונה, בגדי ים, מוצרי אוכל לילדים, משקפי שמש ותאורה לא ניתן לשלוח בחזרה לאחר הרכישה.

האם המוצר שאני אזמין הוא חדש ומקורי?
בהחלט! – כל המוצרים שלנו הם מוצרים חדשים ומותגים מקוריים. אנו משקיעים המון משאבים וזמן רב בבחירת המוצרים הטובים, האיכותיים והרלוונטיים ביותר עבור לקוחותינו.

מהן אפשרויות התשלום באתר?
התשלום מתבצע בשקלים כפי שמוצג באתר, ללא המרות למטבעות זרים או עמלות. ניתן לבצע את התשלום באמצעות:

  1. כרטיס אשראי – אנו מכבדים את רב סוגי כרטיסי האשראי כולל כרטיסי ויזה נטענים, למעט אמריקן אקספרס ודיינרס.
  2. חשבון פייפאל – דרך נוחה ויעילה לתשלומים באינטרנט. הזמנה באמצעות פייפאל מעניקה לכם אחריות נוספת על הרכישה בשל הגנת הצרכן שמפעילה חברת פייפאל.

ניתן לבצע את התשלום בקלות דרך האתר אך במידת הצורך תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לביצוע הזמנה טלפונית.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שלי?
אנחנו מתחייבים לספק את ההזמנה בתוך כ-15 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה (לא כולל את יום ההזמנה), להוציא מקרים חריגים וחגים סינים.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

האם מישהו אחר יוכל לאסוף בשמי את החבילה?

כמובן. החבילה שהזמנת תימסר בהצגת הקוד הסודי שקיבלת, אותו תוכלי להעביר למי שתרצי על מנת שיאסוף בשמך את החבילה.

 

האם אפשר לשלם במזומן ברכישה באתר?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם ברוב סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטאפ.

עדיין מבצעים את ההזמנה באתר, בוחרים את הפריטים, מגיעים לעמוד פרטים אישים, יוצרים ססמא לחשבון, ואז שולחים את ההזמנה.

אנחנו מקבלים את ההזמנה, ואתם מקבלים מספר הזמנה מצד ימין למעלה, אותו צריך להציג לנציג בוואטאפ לאישור לאחר העברה בנקאית

האם ישנם תשלומים נוספים למכס?
ההזמנה נשלחה כחבילה המוגדרת במכס כיבוא אישי. על טיבין, ביבוא אישי, בעלות פחותה מ-75 דולר יש פטור ממע”מ וממכס.

הזמנות בעלות גבוהה יותר מ-75 דולר יופרדו למספר חבילות, בהתאם להסכמה ואישור הלקוח לפני הוצאת החבילות למשלוח.

בנוסף, בכדי שתיהיו בטוחים לחלוטין בהזמנה שלכם, במידה וחבילה נתקעת במכס אנו מתחייבים לקחת אחריות על הטיפול והשחרור מהמכס!

האם אתם עושים שיתופי פעולה?

בוודאי! – אנחנו שמחים ליצור הנחות והזמנות של מוצרים לפי דרישה לגופי ממשלה גדולים, ועדי עובדים, קבוצות מאורגנות ועוד.

מהן שעות הפעילות שלכם?

דרך האתר ניתן להזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. תמיכה בצ’אט ובוואטסאפ או בטלפון זמינה בימים א’-ה’ בין השעות 09:30-18:30 ובימי שישי  וערבי חג בין השעות 09:30-14:30.

הנחת כמות, לא זמינה לחלק מהמוצרים הגדולים וכבדים כגון ברזים ותאורה.

אנו מקווים שהצלחנו לענות על שאלותיכם! לכל שאלה נוספת אל תהססו ליצור עימנו קשר, אנו נשמח לסייע.

קנייה נעימה,

צוות זול פה.

.pad-t{
padding-top:100px;
display:inline-block;
}